Bancs

Gen

2022

El nom fa referència a aquesta part de l’ADN que, com el producte, es constitueix per l’agregació de diferents components primaris, en format de cadena.

DELTA BONZE 2024

Una superfície de línies definides es recolza sobre dues columnes que determinen l’espai. Gen, de volums i corbes senzilles, està concebut com a sistema flexible que permet la construcció de banques i taules generant una melodia en diferents altures i posicions de l'espai. La gran versatilitat aporta un alt potencial per instal·lar-lo en qualsevol tipologia d'entorn, sigui públic, privat, exterior o interior.

Neix de la voluntat de dissenyar un mobiliari integrat a noves instal·lacions corporatives. El projecte instal·la conjunts Gen tant en el recinte exterior, els patis i accessos, com als espais d’ús comú i benvinguda de l’interior.

El sistema permet construir diverses possibilitats a partir de la unió dels components. Mitjançant un suport cilíndric de Ø50 cm modelat en formigó i una llosa de 2 m de llarg i només 8 cm de gruix, es poden compondre banques per al descans, taules altes per treballar en equip o prendre el cafè i agregacions de tots dos casos en format lineal o zigzaguejant. El pes reduït i el sistema d'instal·lació per peces permeten la col·locació en interiors.

El suport i la llosa estan fabricats en formigó armat i acabat decapat, disponible els colors de la carta estàndard d'Escofet. La superfície superior de la llosa amb acabat polit. Gen es lliura amb instruccions de muntatge “in situ” dels seus components. De fàcil manipulació amb eslingues, els suports es fixen a terra amb caragols d'acer inoxidable en orificis de realitzats prèviament al paviment i farcits amb resina. La llosa s'ancora mitjançant dos caragols avellanats d'acer inoxidable i queden enrasats a la superfície superior de la banca o taula.

info

Característiques

gen soporte

gen soporte

Ø50 x 37 cm
175 kg

gen losa

gen losa

200 x 50 x 8 cm
182 kg

gen banca

gen banca

200 x 50 x 45 cm
532 kg

gen agregación mesa

gen agregación mesa

500 x 50 x 90 cm
1600 kg

Instal·lació

ANCORAT AMB CARAGOLS

Certificats

Declaració Ambiental de Producte (DAP)

Materials i colors

Materials

FORMIGÓ DECAPAT I HIDROFUGAT / SUPERFICIE SUPERIOR POLIDA

Colors

Color Gris Decapado